Recenziji knjige Sarah Young – Jezus kliče

0
701

Pregled knjige Jezus kliče

avtor: Matt Slick
prevod: Tadej Mihelič

Jezus kliče je knjiga, ki je bila izdana leta 2004 in predstavlja zapise domnevnih razodetij in sporočil, ki naj bi jih, med tihim časom molitve in posvetitve Bogu, od Boga prejela avtorica Sarah Young. Napisani so iz perspektive Jezusa, ki govori Sarah. Zakaj? Ker si je želela od Boga prejeti več, kot bi ji lahko nudilo dosedanje molitveno življenje in preučevanje Božje besede. Zapisala je, da se je odločila „poslušati s pisalom v roki in zapisati vse, kar je slišala v svojem umu.“

V izdaji knjige iz leta 2004 je bil še naslednji povzetek, ki je medtem izginil: „V tem letu (1992) sem začela prebirati „Bog kliče“, knjigo, ki sta jo napisali dve anonimni „poslušalki“. Ti dve ženski sta prakticirali tiho čakanje v Božji prisotnosti, s pisalom in papirjem v rokah, ter zapisovali sporočilo, ki sta ga prejeli od Njega. Sporočila so zapisani v prvi osebi, „Jaz“ označuje Boga.

Način oz. metoda poslušanja s pisalom v roki spominja na okultno prakso, ki se imenuje avtomatično pisanje, kjer oseba skuša izprazniti svoj um in čaka na kontakt iz duhovnega sveta, ki ji usmerja roko, medtem ko zapisuje sporočila. To je recept za prevaro. Kar stvari še poslabša, je to, da je Sarah bila vplivana od knjige „Bog kliče,“ ki sta jo napisali ženski, ki sta prejemali sporočila preko avtomatičnega pisanja. Citat, ki je to potrjeval, je bil odstranjen iz kasnejših ponatisov knjige. Je to razlog za skrb? Jasno. Kakorkoli že, ne trdim, da je Sarah sodelovala v praksi avtomatičnega pisanja. Gre za to, da je ta povezava preblizu, da bi bili lahko pomirjeni, še posebej, ker je bila vplivana s strani knjige, ki je nastala kot rezultat ravno te prakse.

‘Jezus kliče’ je inspirirana
Sarah pravi, da njena pisanja niso bila navdihnjena.
„Vem, da moja pisanja niso bila navdihnjena – kot je le Sveto pismo – pomagala pa so mi priti bliže k Bogu… Samo Sveto pismo je navdihnjena, nezmotljiva Božja beseda.“
Dobro, toda če so njeni zapisi, kot pravi, Jezusove besede, ali so delno navdihnjeni, niso ravno navdihnjeni ali pa so delno navdihnjeni? Moram vprašati, ker je v svoji knjigi zapisala tisto, kar naj bi prejela od Jezusa in potem to zapisala kot Njegove besede. Premislite o njenih naslednjih stavkih, ki naj bi jih prejela od Jezusa.

„Svoja največja dela delam preko ljudi, ki imajo hvaležna, verujoča srca. Namesto, da načrtuješ in preučuješ, prakticiraj nenehno zaupanje in zahvaljevanje. To je sprememba paradigme, ki bo spremenila tvoje življenje.“
„Nosi mojo ljubezen kot plašč Luči, ki te bo pokrival od glave do pete. Ne imej strahu, kajti popolna ljubezen zdesetka strah. Glej druge ljudi skozi leče ljubezni, oglej si jih iz Moje perspektive. Tako hodiš v luči in to mi je všeč.“
„Jaz sem vsepovsod okrog tebe, lebdim nad tabo, tudi sedaj, ko iščeš moj obraz, bližje sem ti, kot si drzneš verjeti, bližje kot zrak, ki ga dihaš. Če bi moji otroci le lahko prepoznali mojo Prisotnost, se ne bi nikoli več počutili osamljene.
Ne samo, da ti besede zvenijo kot poženščen Jezus, ki želi crkljati in tolažiti bralca, to so tako splošne izjave, da zvenijo kot New Age filozofije. Potem ko sem prebral kakšnih sedemdeset sporočil, je bilo vse, kar sem našel, serija tolažečih sporočil, zapisanih v stilu Bogu-gre-samo-za-ljubezen-in-tolažbo, ki nadvse spominja na New Age.
Takšna prijetna splošna sporočila, ki naj bi izvirala od Jezusa, lahko prevarajo bralca, da branje Božje besede ni tako koristno kot čas, ki je preživet na samem z Bogom s pisalom v roki in čakati, da nam nekaj pade na misel.

Beseda opozorila
Pravi, da so sporočila napisana tako, kot da jih govori Jezus.
„Iz perspektive, kot da bi Jezus govoril, da pomaga bralcu, da se počuti bolj osebno povezanega z Njim. Tako prvoosebni zaimek (Jaz, Moje, Svoje…)“ vedno pomeni Jezusa, medtem ko se „ti“ nanaša na bralca knjige. Govoriti v Jezusovem imenu, ne glede na to, kako dobronamerno je mišljeno, ni dobra ideja. Pustimo, da Jezus govori sam zase in ne bodimo tako domišljavi, da polagamo besede v Njegova usta. To je resna težava in ne bi smela biti odpisana.
Ali Sarah Young ni zadovoljna z nezmotljivo, navdihnjeno Božjo besedo in mora prejemati počuti-se-dobro sporočila, medtem ko preživlja čas v molitvi ali čakanju? Kaj Sveto pismo ni dovolj? Seveda je in ni potrebno, da zaupamo osebnim spoznanjem, izkušnjam in razodetjem, ki domnevno izvirajo od Jezusa, da bi se lahko z njimi hranili. To nas postavlja v pozicijo za možnost samoprevare in lažnega Jezusa. Še več, njena metodologija je nevarna, ker tudi druge spodbuja, da zaprejo Sveto pismo, zaprejo svoje oči in čakajo s pisalom v roki ter čakajo, da se bodo hranili iz duhovnega sveta namesto iz Božje besede.
Knjiga ne spodbuja, da bi se učili iz Božje navdihnjene besede. Spravlja v nevarnost, da osebna doživetja postavimo na isto raven kot Sveto pismo. Lahko spodbuja, da se začnemo zanašati na občutke, ter tako ugotavljati, kaj Bog hoče od tebe, namesto da bi nas Bog učil skozi Božjo besedo.
Znova moram ponoviti, da je to zelo nevarno in temu se je potrebno izogibati. Premislimo, kaj Bog pravi v 1. Mojzesovi knjigi 3. poglavje.

“Kača pa je bila bolj prekanjena kakor vse živali na polju, ki jih je naredil GOSPOD Bog. Rekla je ženi: »Ali je Bog res rekel, da ne smeta jesti z nobenega drevesa v vrtu?« 2 In žena je rekla kači: »Od sadu drevja v vrtu jeva, 3 ›le z drevesa sredi vrta,‹ je rekel Bog, ›ne jejta sadu, tudi dotikajta se ga ne, sicer bosta umrla!‹« 4 Kača pa je rekla ženi: »Nikakor ne bosta umrla! 5 V resnici Bog ve, da bi se vama tisti dan, ko bi jedla z njega, odprle oči in bi postala kakor Bog, poznala bi dobro in húdo.« 6 Žena je videla, da je drevo dobro za jed, mikavno za oči in vredno poželenja, ker daje spoznanje. Vzela je torej od njegovega sadu in jedla, dala pa je tudi možu, ki je bil z njo, in je jedel.“

Če preučujete Božjo besedo, boste spoznali stopnjevanje prevare, ki jo sovražnik ponuja.

Dvomiti, ali je Božja beseda dovolj:
„Je Bog rekel…?“ (v.1).
Nasprotovanje Božji besedi:
„Zagotovo ne bosta umrla!“ (v.4).
Zaupanje svojim občutkom za duhovno resnico.
„Žena je videla, da je drevo dobro za jed, mikavno za oči in vredno poželenja, ker daje spoznanje. Vzela je torej od njegovega sadu in jedla, dala pa je tudi možu, ki je bil z njo, in je jedel.“(v. 6)
Mislim, da bo veliko ljudi, ki to berejo, vznemirjenih, celo jeznih. Mogoče me bodo obtožili, da nisem dovolj odprt, da mi manjka ljubezni, da sodim, da sem preveč legalističen. Mogoče je to res, toda moje delo krščanskega apologeta je, da ljudi usmerjam h Kristusu, kot je razodet v Božji besedi in da jih pomagam obvarovati pred možno prevaro. Če imam prav ali ne, ne morem podpirati truda, kjer se do new-age Jezusa dostopa preko meditacije in osebnih izkustev.

Ženske obožujejo Jezus kliče
Medtem ko sem bral te zapise dnevnih posvečenj,nisem rabil veliko časa, da sem zaznal Jezusa v nekakšni feminizirani (poženščeni) obliki. Zato sem šel na spletno stran Amazona in odkril, da je večina pozitivnih komentarjev od žensk. V času pisanja tega članka (28.5.2015) je bilo 9554 mnenj o knjigi.
8891 ocen s 5-imi zvezdicami
389 ocen s 4-imi zvezdicami
97 ocen s tremi zvezdicami
49 ocen z dvema zvezdicama
128 ocen z eno zvezdico
To so impresivne številke. Ogledal sem si prvih deset strani z ocenami , da bi ugotovil razmerje po spolu. Tole sem ugotovil.
Moški 6 komentarjev
Ženske 50 komentarjev
To pomeni, da je 88% pozitivnih ocen bilo od žensk. To je razumljivo, kajti ženske imajo raje emocionalne, na izkušnjah temelječe, resnice, kot pa moški. S tem tvegam, da se bom zameril celotni ženski populaciji, ko primerjam Božjo besedo, kjer je Satan prevaral Evo, ko je uporabil njena čustva. Ne morem spregledati statistike, ki pravi, da je 88% pozitivnih kritik prišlo od žensk. Ali pravim, da so vse prevarane? Ne. Ali pravim, da je knjiga čisto zlo? Tudi ne. Veliko dobrih stvari pove. Najbolj pritegne ženske, ker je čustvena in tolažilna. Jezus je na straneh te knjige nežen, potrpežljiv in mehek. Bolj kot ne je enostranski in to, menim, je napačna predstava Njega. Po mojem mnenju so tako imenovana razodetja Sarah bolj v skladu z njenimi osebnimi preferencami, kot pa od Kristusa samega.

Zanimivi citati
„Globoko v sebi ima večina ljudi nekaj zavedanja moje nenehne Prisotnosti.“
Večina ljudi? Ali so v to vključeni neverniki, ki se zavedajo Jezusove pomembne? Kje je to v Božji besedi?
„Če želiš delati z mano, moraš sprejeti mojo časovno tablo. Hitenje ni v moji naravi. Abraham in Sarah sta morala čakati mnogo let, da se je izpolnila prerokba in se jima je rodil sin.“
Res? Hitenje ni v Božji naravi? Seveda je. Jezus je npr. dejal Zaheju, naj pohiti.
Luka 19,5
Ko je Jezus prišel na tisti kraj, je pogledal gor in mu rekel: »Zahej, hitro splezaj dol, danes moram namreč ostati v tvoji hiši.«
NIV prevod pravi: „Pridi takoj dol.“ KJV pravi: „Pohiti in pridi dol.“
Če so Sarine besede res od Jezusa, zakaj potem nasprotujejo Jezusovim besedam iz Svetega pisma?
„Žrtvuj mi svoj čas. To bo ustvarilo svet prostor okrog tebe – prostor, ki bo napolnjen z Mojo prisotnostjo in Mojim mirom.“ Ustvarjanje svetega prostora okrog sebe? Ali je to kje v Svetem pismu? Ne, ni. To se bolj ujema s filozofijami New Age verovanj.
„Vrt je bil poln vabljivih, slastnih sadežev, toda Eva se je osredotočila na edini sadež, ki ga ni mogla imeti, namesto, da bi bila hvaležna za vse številna stvari, ki so ji bile prosto na razpolago. Ta negativna osredotočenost ji je zmračila um in podlegla je skušnjavi.“
Ponovno tovrstne faze se uporabljajo v New Age gibanjih. So nejasne.
„Ta žrtev hvaležnosti pozvoni pozlačene zvonove Sreče po vseh nebesih. Tudi na zemlji tvoja potrpežljivo trpljenje pošilja navzven valovanje dobrih vesti v čedalje večjih krogih.“
Resno? Pozlačeni zvonovi sreče v nebesih? Valovanje dobrih vesti? Je to resnično? Kje lahko to najdemo v Svetem pismu? Natanko tako pišejo New Age avtorji, medtem ko nam Božja beseda v 1 Korinčanom 4,6 narekuje, naj ne presegamo tega, kar je zapisano v Svetem pismu.
„Nauči se me poslušati medtem, ko poslušaš druge ljudi. Ko bodo odpirali svoje duše tvojemu pregledu, boš na svetih tleh.“
„Ko boš druge zaupal Moji skrbi, bom svoboden, da jih zasujem z blagoslovi.“
To je prikrito krivoverstvo. Jezus ni osvobojen, da lahko nekaj naredi glede na naše obnašanje. On je suvereni Kralj, ki usmerja srca kraljev kamor želi (Pregovori 21,1). Težava je v tem, da nam te besede sporočajo, da imamo mi moč, da sprostimo delovanje Jezusa v življenjih ljudi.

UPSSSS!
Če so to res besede Jezusa in zakaj so spremenjene? Poglejte si spremembo, ki je nastala od izdaje 23. avgusta 2004 do tiste, ki je bila izdana leta 2011.
2004
ZAUPAJ SVOJE BLIŽNJE MENI; sprosti jih v Mojo zaščito in skrb. Z Mano bodo veliko bolj varni, kot pa so v tvojih rokah. Če dopustiš, da tvoj bližnji postane idol v tvojem srcu, potem jih spraviš v nevarnost – in sebe tudi. Spomni se skrajnih ukrepov, ki sem jih uporabil pri Abrahamu in Izaku. Izaka sem pripeljal na sam rob smrti, da bi ga osvobodil čaščenja sina. Tako Abraham kot Izak sta močno trpela zaradi očetovih nekontroliranih čustev. Preziram malikovanje, četudi je v obliki starševske ljubezni. Ko svoje bližnje prepustiš meni, si svoboden, da se me oprimeš. Ko prepustiš druge moji skrbi, sem svoboden, da jih zasujem z blagoslovi. Moja prisotno bo šla z njmi, kamorkoli bodo šli in dal jim bom počitek. Ista prisotnost bo ostala s tabo, ko se sprostiš in položiš svoje zaupanje Vame. Glej in videl boš, kaj bom storil.
2011
ZAUPAJ SVOJE BLIŽNJE MENI; sprosti jih v Mojo zaščito in skrb. Z Mano bodo veliko bolj varni, kot pa so v tvojih rokah. Če dopustiš, da tvoj bližnji postane idol v tvojem srcu, potem jih spraviš v nevarnost – in sebe tudi. Jožef in njegov oče Jakob sta veliko pretrpela, ker je Jakob ljubil Jožefa bolj kot ostale sinove in mu izkazoval posebno naklonjenost. Zato so ga bratje Jožefa sovražili in sklenili zaroto proti njemu. Na koncu sem to situacijo uporabil za dobro, toda tako oče kot sin sta morala iti skozi leta trpljenja in ločitve drug od drugega. Sovražim malikovanje, četudi je obliki starševske ljubezni, zato se pazi, da svojega otroka na narediš za idola. Ko svoje bližnje prepustiš meni, si svoboden, da se me oprimeš. Ko prepustiš druge moji skrbi, sem svoboden, da jih zasujem z blagoslovi. Moja prisotno bo šla z njmi, kamorkoli bodo šli in dal jim bom počitek. Ista prisotnost bo ostala s tabo, ko se sprostiš in položiš svoje zaupanje Vame. Glej in videl boš, kaj bom storil.

Tako torej, Abraham je bil obtožen tako „čaščenja sina“ kot tudi „nekontroliranih čustev.“ Le od kod ona to dobi? Nadalje, ali opazite, da so bile te domnevne Jezusove besede spremenjene? V ponatisu iz leta 2011 sta Abraham in Izak spremenjena v Jakoba in Jožefa, odstranjena je bila tudi očitna in jasno razvidna napaka s čaščenjem sina.
Moram vprašati, če je to, kar dobi med meditacijami, resnično od Jezusa. Rekel bi da ne, saj mora biti popravljeno (kdo ve, koliko takšnih popravkov je bilo narejeno še pred izidom prve knjige, op. prevajalca.).

Zaključek
Izgleda, da Jezus iz Jezus kliče ni nič več kot razglabljanje ženske, ki „čuti“ svojo pot skozi čas posvečenja in pri tam naredi še številne napake. Te knjige ne priporočam. Kristjani naj v času posvečenja in molitve namesto njenih knjig berejo Sveto pismo.

10 resnih težav s knjigo Jezus kliče
Avtor: Tim Challies
Prevod: Tadej Mihelič

Knjige Sarah Young so fenomen, saj ne kaže, da bi navdušenje nad njimi pojenjalo. Po besedah založnika „letna prodaja vsakega izvoda raste vsako leto od izida dalje, skupaj je prodaja presegla 15 milijonov izvodov (konec leta 2019 že 30 milijonov izvodov, op. prev.).“  Nelson je vključen v drago marketinško kampanjo, ki vključuje novo spletno stran in dnevna radio sporočila. ECPA je sporočila, da je „Thomas Nelson začel svojo partnerstvo s skupino Salem Media Group, da priskrbi 60-sekundna sporočila na oddaji Erica Metaxasa, ki ga prenaša več kot 100 radijskih oddaj po državi, zunaj državnih meja pa SiriusXM Radio. Radijska sporočila Jezus kliče preko teh kanalov dosežejo več kot 500.000 ljudi dnevno“ S takšnim številom prodanih izvodov so se njene publikacije prebile v zelo redko družbo.

Pa vendar gre za zelo problematično knjigo. Naštel bom 10 resnih problemov s knjigo Jezus kliče v upanju, da boste o njih razmislili in upoštevali opozorila.

1. Ona govori v imenu Boga.
Daleč najbolj problematičen del knjige je njena predpostavka – da Sarah Young sliši Jezusa in potem skrbno prinaša Njegova sporočila svojim bralcem. Jezus kliče da najbolj pogumno, drzno in, zame, najbolj arogantno trditev, ki jo je kdajkoli dala kakšna knjiga, ki se naziva kot krščanska. Založnik opiše knjigo takole: „Potem, ko je vrsto let zapisovala svoje besede v molitveni dnevnik, se je misijonarka Sarah Young odločila, da bo bila bolj pozorna na besede Odrešenika in bo začela poslušati, kaj pravi. Tako se je s pisalom v roki odpravila na potovanje, ki jo je za vedno spremenilo – in mnoge druge okrog nje. Na teh kratkih straneh so besede in citati, ki jih je Jezus ljubeče položil na njeno srce. Besede gotovosti, tolažbe in upanja. Besede, ki so jo naredile nadvse pozorne na Njegovo prisotnost in ki so ji dopustile, da uživa Njegov mir.“ Ne obstaja način, da bi se lahko izognili njeni trditvi, da sporoča nadnaravna razodetja, ki spodbudijo vrsto vprašanj in skrbi, med njimi tudi doktrina „samo Božja beseda,“ ki nam zagotavlja, da Sveto pismo in samo Sveto pismo je dovolj, da nas vodi v vseh pogledih vere in dejanj.

2. Sarah razglasi nezadostnost Svetega pisma.
Jezus kliče obstaja samo zato, ker je Sarah Young imela globoko željo slišati Boga izven prebiranja Svetega pisma. V uvodu opiše stvarjenje knjige: „Začela sem se spraševati, če bi … lahko prejela sporočila sredi mojega časa z Bogom. Leta in leta sem pisala svoj molitveni dnevnik, toda to je bila enosmerna komunikacija – samo jaz sem govorila. Vedela sem, da mi je Bog govoril preko Svetega pisma, toda želela sem si več. Vedno bolj sem želela slišati, kaj mi je Bog želel povedati na določen dan.“ V tistih nekaj stavkih postavi nepotrebno tekmovanje med svojimi spoznanji in med tem, kar nam je rečeno v 2. pismu Timoteju 3,16-17: „Celo Sveto pismo je navdihnjeno od Boga in je koristno, ker nas uči, kako spoznati resnico, uvideti svojo krivdo, kako se lahko temeljito spremenimo in živimo tako, da bomo lahko obstali pred Bogom. Da smo kot Božji ljudje lahko popolni in opremljeni za vsako dobro delo.“ Svetopisemsko ne obstaja kategorija za to, kar ona predstavi kot srce in dušo knjige. Svetopisemsko za to ni potrebe in ne obstaja razlog, da bi to pričakovali ali se za to zmenili.

3. Njena najgloblja doživetja Boga prihajajo iz prakse, ki je Bog ne odobrava.
Ne samo da Young priporoča svojo prakso poslušanja, temveč gre tako daleč, da jo povzdigne na glavno duhovno disciplino. „Ta praksa poslušanja Boga je poglobila moj zaupen čas z njim bolj kot katerakoli druga duhovna disciplina, zato želim podeliti nekaj sporočil, ki sem jih prejela. V mnogih delih sveta se zdi, da kristjani iščejo globlje doživetje Jezusove prisotnost in miru. Sporočila sledijo potrebi, ki se pojavi.“ Opazite mogoče, da njena rešitev za željo po večji prisotnosti Jezusa ni Sveto pismo ali katerakoli druga Božja milost, temveč sporočila, ki jih ona priskrbi v svoji knjigi.

4. Sarah je navdihnjena od nezanesljivih vzornikov.
V prvih verzijah knjige „Jezus kliče“ Sarah pove za knjigo „Bog kliče“ in način, na katerega je oblikovala svojo prakso poslušanja le tega. Ona jo opiše kot „knjigo za pobožnost, ki sta jo napisala dve ‘anonimni avtorici’. Ti dve ženski sta vadili tiho čakanje na Božjo prisotnost, s pisalom in papirjem v rokah, ter zapisovali sporočila, ki sta jih prejeli od Njega. Ta majhna knjižica mi je postala dragocen zaklad. Tesno se je prilegala mojemu hrepenenju po preživljanju časa v Jezusovi prisotnosti.“ Dobro je omeniti, da so kasnejše verzije knjige odstranile ta zapis. Bog kliče je ravno tako problematična knjiga, ki je doživela velik uspeh leta 1930, potem pa ponovno ob promociji knjige „Jezus kliče“. Na nekaterih mestih je svetopisemsko nejasna, na nekaterih pa popolnoma nesvetopisemska. In vendar je to knjiga, ki jo ona smatra za velik zaklad in za vzor za njeno lastno delo.

5. Knjiga vsebuje manj pomembno razodetje
Young prizna, da je njeno spoznanje različno od Svetopisemskega („Sveto pismo je, seveda, edina nezmotljiva Božja beseda; moja pisanja se morajo ujemati s tem nespreminjajočim standardom“), toda ne pojasni, kako se njena pisanja razlikujejo od svetopisemskih. Jesse Johnson pravi: „Youngova dopušča, da se njena pisanja preverjajo s Svetim pismom – toda to velja tudi za Sveto pismo samo. Na koncu ne obstaja nobena opazna razlika, kako Youngova pričakuje od nas, da vidimo te Jezusove besede njej in kako naj vidimo Sveto pismo. Mislim, Jezusove besede, ki naj bi bile izrečene Sarah – kako imajo potem lahko kaj manj avtoritete ali so manj zavezujoče od katerihkoli besed Svetega pisma?

6. Posnema okultne prakse
Način, na katerega prejema svoja spoznanja, diši po okultnem. „Odločila sem se prisluhniti Bogu s pisalom v roki ter zapisati karkoli verjamem, da mi govori. Prvikrat, ko sem to poskusila, sem se počutila čudno, toda prejala sem sporočilo. Bilo je kratko, svetopisemsko in primerno. Nagovarjalo je teme, ki so bile aktualne v mojem življenju: zaupanje, strah in bližino z Bogom. Odgovorila sem s pisanjem v svoj duhovni dnevnik.“ To ni prav daleč stran od prakse, ki se imenuje „avtomatično pisanje“, ki ga Wikipedia opiše kot „domnevna psihična zmožnost, ki osebi omogoči, da proizvede zapisane besede brez da bi zavestno pisala. Besede naj bi izvirale iz podzavesti, duhovnega ali nadnaravnega izvora.“ Njen navdih je bila knjiga „Bog kliče“, kjer je bilo še bolj kasno, da sta avtorici dovolili izprazniti um, potem pa naj bi domnevno dobivali sporočila od Boga. Ta prakse je povsem drugačna od bibličnih razodetih, kjer Bog deluje preko misli, oseb in tudi avtorjevega raziskovanja.

7. Njen poudarek je drugačen od svetopisemskega
Poudarek, ki ga Youngova daje v knjigi Jezus kliče, je očitno različen od tistega v Svetem pismu. Na primer, zelo redko govori o grehu in spokorjenju, še manj pa o Kristusovem dokončanem delu na križu. Michael Horton pravi: „Glede na vsebino je sporočilo zreducirano na eno točko: Zaupaj mi bolj v svoji dnevni odvisnosti od mene in užival boš mojo prisotnost.“ Medtem ko to ni nujno nebiblično ali neprimerno sporočilo, je pa težko ujema s sporočilom Svetega pisma, ki se vedno osredotoča ali izhaja iz evangelija Jezusa Kristusa. Horton doda: „Prva omemba Jezusa Kristusa, ki umre za naše grehe je 28. februarja, na strani 61. Druga omemba (nositi Jezusov plašč) je 9. avgusta (stran 232). Celo decembrska branja se osredotočajo na splošno Jezusovo prisotnost v naših srcih in naših življenjih, brez da bi temeljila na Jezusovi osebi, njegovemu delu in vlogi v zgodovini.“

8. Ton pisanja se ne ujema s Svetim pismom
Tega ne moremo zanikati – Jezus iz Sarahine knjige zveni sumljivo podobno ženski 21. stoletja srednjih let iz Zahodnega sveta. Če to v resnici govori Jezus, moramo razjasniti, zakaj zveni tako drugače kot Jezus iz evangelijev ali Jezus iz knjige razodetja. Nikjer v Svetem pismu ne najdemo Jezusa (ali Boga Očeta), ki bi govoril takole: „Ko tvoje veselje v Meni sreča Moje veselje v tebi, nastanejo ognjemeti nebeškega užitka.“ Ali ponovno: „Nosi Mojo Ljubezen kot ogrinjalo luči, ki te bo pokrivalo od glave do prstov na nogah.“ In „prinesi mi žrtev svojega dragocenega časa. To bo ustvarilo svet prostor okrog tebe – prostor, ki bo poln moje prisotnosti in mojega miru.“ Zakaj Jezus nenadoma govori v tako različnem jeziku?

9. Ona ustvari zmedo
S tem ko potvori duhovno disciplino poslušanja in jo povzdigne na prvo mesto, ustvari zmedo glede disciplin, ki jih Bog predpiše za kristjane, Michael Horton to dobro opiše: „Glede na reformacijsko vejo evangelijskega krščanstva, nam Bog govori preko Svoje Besede (v smeri od zgoraj navzdol), mi pa mu govorimo preko molitve (smer od spodaj navzgor). Vendar pa knjiga „Jezus kliče“ zmede smer teh puščic in zamegli razliko med Božjim govorom in našim odgovorom.“ Kar ona daje za vzor in priporoča je obenem zmedeno in nekoristno.

10. Njena knjiga je bila popravljena
Večina ljudi ne ve, da je “Jezus kliče” bila popravljena, ne samo v napovedniku, kjer so sedaj odstranjene reference do knjige „Bog kliče“, temveč tudi besede, za katere trdi, da jih je prejela od Jezusa. To, seveda, vrže še večji dvom na zanesljivost razodetij, ki naj bi jih prejela. Navsezadnje, zakaj bi morale biti Jezusove besede spremenjene? Je Bog lagal? Se je spremenil? Ga je napačno slišala? Tukaj ne obstaja nobena druga dobra opcija za odgovor, kot da dvomimo v vse, kar je kadarkoli trdila, da je slišala od Jezusa.
Za primerjavo si lahko pogledamo tudi tekste, ki jih je zbral CARM (teksti so zgoraj, op. prev.).

Zaključek
Jasno lahko zaključimo – Jezus kliče je knjiga, ki je zgrajena na napačnem temelju in je zato nevarna in nevredna naše pozornosti in potrditve. Velika tragedija je, da vleče ljudi stran od Božjih načinov za izlitje milosti, ki so sladki in zadovoljujoči, če bi jih le sprejeli in se jih oklenili.

 

Beseda prevajalca
Sveto pismo nas na večih mestih svari pred napačnim naukom, drugim evangelijem, lažnimi Kristusi, lažnimi učitelji, zavajajočimi duhovi ter celo angeli luči, ki bodo učili drugačen nauk, kot je ta, ki ga je učil Jezus, Božji Sin, naš Odrešenik, Gospodar in Učitelj, ter kot so ga učili apostoli.

Efežanom 2,20-22

Sezidani ste na temelju apostolov in prerokov. Vogalni kamen pa je sam Kristus Jezus, v katerem se zedinja celotna zgradba, tako da raste v svet tempelj v Gospodu. Vanj se z drugimi tudi vi vzidavate za Božje bivališče v Duhu.

Vsak bo odgovarjal za svoje življenje, ali ga je živel v skladu s tem, kakor je zapisano v Svetem pismu. Nobenega izgovora ne bomo imeli, da nas je nekdo napačno učil. Tisti človek bo odgovarjal zase, nas pa to ne bo opravičilo. Zato nam ne preostane narediti nič drugega, kakor so naredili Berejci, ko jim je apostol Pavel prinesel evangelij, dobro novico Jezusa Kristusa, opravičenje po veri Vanj in v Njegovo dokončano delo na križu ter vstajenje. Kljub temu, da še niso imeli nove zaveze, so zavzeto preiskovali pisma (staro zavezo), da bi ugotovili, ali je to, kar Pavel oznanja, resnica, kajti preroki so že v stari zavezi napovedovali Odrešenika, Mesijo, Božjega Sina.

Apostolska dela 17,11
“Tamkajšnji Judje so bili bolj prijazni od onih v Tesaloníki. Z veliko naklonjenostjo so sprejeli besedo in vsak dan preiskovali Pisma, če je res tako.”

Kratek povzetek evangelija smo objavili tudi na tej povezavi, priporočamo pa, da začnete sami brati Sveto pismo.
https://vladavinakraljestva.si/molitev-odresenja-za-sprejetje-jezusa-kristusa-za-svojega-odresenika-in-gospodarja/

Na pametni mobilnik si lahko prenesete celotno Sveto pismo v slovenskem jeziku, brezplačno pa so na voljo tudi Nove zaveze v slovenskem jeziku.